Opbevaringsmøbler

En tilfreds medarbejder er en effektiv medarbejder. Og en effektiv arbejdsplads, er en arbejdsplads med plads til både at være – og til at opbevare.

Det er derfor vigtigt, at der er tilstrækkeligt plads til den enkelte medarbejder – og at alle former for opbevaringsløsninger tænkes nøje ind i den samlede indretning. Det gælder såvel den almene kontoropbevaring som opbevaring af personlige ejendele som jakker, tasker, m.m.

Med løsningerne fra Scan Office er der plads til at tænke både fornuftigt og fleksibelt, når det gælder opbevaring. Er der tale om storrumskontorer kan opbevaringen med fordel også have funktion som afskærmning, og dermed give den enkelte medarbejder mulighed for at fordybe sig. Ønsker man en mere fleksibel indretning kan opbevaringsskabene placeres på hjul, ligesom der kan monteres whiteboardtavler på bagsiden og dermed hurtigt skabes et lille mødelokale ved behov. Løsningerne er mange – og vi hjælper jer gerne til at finde den rette hylde.