Om Scan Office 2017-02-27T11:06:41+00:00

OM_scanoffice

Scan Office er Danmarks foretrukne leverandør
af kontormøbler og indretningsløsninger

Scan Office er Danmarks største leverandør af kontorindretning. Virksomheden er landsdækkende og 100% danskejet og danskdrevet.

Gennem adskillige år har vi arbejdet med B2G og B2B salg. Hovedsædet ligger i Herlev og huser både ledelsen, de sjællandske konsulenter, egen tegnestue og vores største showroom. Ydermere har vi showrooms i både Horsens, Esbjerg, Ålborg, Herning og Fredericia. Scan Office har 8 kompetencecentre og mere end 35 sælgere fordelt rundt om i landet, som alle har et godt tæt lokalkendskab. Logistikken er placeret både øst og vest for Storebælt, så uanset hvor i landet du befinder dig, kan vi være hos dig indenfor kort tid.

Scan Office kan levere alt indenfor kontormøbler og boligtilbehør til konkurrencedygtige priser.

Scan Office har et stort og bredt sortiment af kontormøbler og boligtilbehør. Selvom vi har rødder i den skandinaviske møbeltradition, så gør vi os i meget andet end de populære designklassikere. Vi kan levere stort set alle slags kontormøbler i alle prislejer til konkurrencedygtige priser. For vi lægger vægt på, at kunne imødekomme alle former for behov og ønsker. Vi går aldrig på kompromis med hverken kvalitet eller lovgivning, for vi ønsker kun at levere møbler af høj standard. I vores univers skal møbler kunne fungere i mange år både æstetisk og kvalitetsmæssigt.

Scan Office er din professionelle sparringspartner når vi med dine ønsker i fokus, skræddersyr kontorindretninger.

Hos Scan Office sætter vi barren højt, når vi løser indretningsopgaver. Vi lægger vægt på troværdighed og gør en dyd ud af at forstå din virksomheds DNA. Og vi lytter først og fremmest til dine ønsker og behov, når vi skaber indretningsløsninger, der lige netop passer til din virksomhed. Vi er gode til at rådgive og være din professionelle sparringspartner, for vores konsulenter er alle specialister indenfor deres felt.

På vores tegnestuer sidder vores kreative arkitekter klar, hvis du har brug for visuelle oplæg eller nye skræddersyede løsninger. Har du allerede en arkitekt tilknyttet, så samarbejder vi meget gerne, hvis ikke, kan vi tilbyde assistance fra vores egne tegnestuer.

Scan Office har grønne linjer indenfor møbler og kontorindretning.

Scan Office er en ansvarlig virksomhed. Vi har et grønt værdisæt hvor miljø, bæredygtighed og CSR betyder noget. De fleste af vores leverandører har en ISO14001 certificering og de arbejder ud fra de samme etik og værdisæt som os. Vi ønsker at gøre en forskel på dette område, så vi kan gå en grønnere fremtid i møde.

Miljø

Scan Office medvirker til at værne om natur og miljø, så samfundsudviklingen kan ske på et bæredygtigt grundlag, med respekt for menneskets levevilkår og for bevarelsen af dyre- og plantelivet. Vi arbejder konstant for at forebygge og bekæmpe forurening af luft, vand og jord, samt begrænse anvendelsen af – og spild af råstoffer, bl.a. ved at fremme genanvendelse og mindske affaldsbortskaffelse.

Alle vore leverandører arbejder med egne kvalitets- og miljøstyringssystemer og en ganske væsentlig del er tillige certificeret under ISO 9001 og/eller 9014. Ved produktion ved vores underleverandører, sikrer vi os altid at alt træ har FSC-certifikat. Dette for at overholde krav til miljø og grundprincipperne i FSC.

Kvalitet

Vore produkter bliver kontrolleret af relevante myndigheder og testinstitutter for til stadighed at sikre at de lever op til relevante lovkrav gældende for møbler på kontraktmarkedet. Vi arbejder til stadighed med at forbedre vores rutiner og processer indenfor produktion, indkøb, lagring, distribution og salg i forhold til udviklingen i markedet og vores kunder.

Lagring og distribution er placeret i to logistikcentre i Øst- og Vestdanmark under ledelse af en central logistikchef. Vi anvender et online distributionssystem der er specielt udviklet til vores formål. Systemet anses for et af markedets bedste og mest brugervenlige systemer.

Levering

Scan Office leverer så hurtigt som muligt. Vi sørger for at give vores kunder et realistisk leveringstidspunkt, så de ved, hvad de kan forvente. Det er vigtigt for os og vore kunder at levering og evt. montering finder sted på et tidspunkt, der passer kunden.

Vi gør derfor meget ud af at planlægge leverancen inden den finder sted – naturligvis sammen med kunden. Levering af kontormøbler medfører ofte lidt uro og i værste fald midlertidigt arbejdsophør på leverancestedet. Dette vil vi ikke byde vores kunder. Derfor er det vores uforbeholdne filosofi at gøre leveranceperioden så kort som absolut muligt.